Tuesday, August 3, 2010

haha..I won 2nd runner up in gubahan sirih junjung contest!

Adik saya secara tidak sengaja telah mendaftarkan nama saya untuk menggubah sirih junjung.Mak aih..masatu saya masih di rumah lagi bila pihak urusetia telefon suruh naik pentas..mujur rumah saya sepelaung je dgn JJAU ni..:D

mmg nak gelak laa bila tgk hasil saya berbanding hasil peserta lain...masing2 menggunakan polystyrene silinder tu..tapi saya sorang je x guna..tak macam sirih junjung langsung..hahahahaha...tapi jangan terkejut...hasil gubahan saya dapat tempat kedua..
komen dari juri, saya punya sirih junjung x cukup tinggi :D..mmg dah agak dah..tapi saya dipilih sbb hasil gubahan saya kemas :D...sib baik laa kena puji..


Thanks JJAU..

1 comment:

  1. haha.. masa diorg panggil nama ko tu aku nak pi tgk..
    tp tgh syok makan la plak..
    anyway congrates..
    dpt hadiah ape aaa

    ReplyDelete